Skull

Thursday, January 20, 2011





Régebben nem igazán érdekeltek a koponyák. Valójában eléggé csúnyának találtam őket. Mikor tetováltatni kezdtem, még akkor is úgy gondoltam, hogy nekem nem lesznek ilyen halálfejes-horroros-koponyás tetoválásaim, mert az nem én vagyok. De egyik alkalommal felmerült, hogy mi lenne, ha csinálnánk egyet. Nézegettem mintákat, és találtam egyet, amibe teljesen beleszerettem. Azóta imádom őket. Valami megváltozott bennem. Már nem félek tőlük.


az enyém is ilyen lesz


Szimbolika: jelenthetnek halált, halandóságot, jó szerencsét, újjászületést. Néhány kultúrában az emberek azt gondolták, hogy varázslatos védőerejük van. Gyakran használták a koponyákat figyelmeztetésképpen is - kalózok, mérgek üvegei, stb. Gyűlöletet és haragot is jelentenek. A modern időkben tinédzserek és különböző szubkultúrák tagjai kezdték használni, jelezve ezzel az ellenállásukat a konzervatív és képmutató társadalommal szemben. Fontos szerepük van a modern zenei kultúrában is. Sok zenekar választja a koponyát logóul.






- a második rész nemsokára...

0 comments:

Post a Comment